? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?
zwani.com myspace graphic comments

Isnin, 15 Jun 2009

TERIMA KASIH ALLAH...

Terima kasih Tuhan
Kerana mendatangkan cahaya
Ketika aku teraba dalam gulita

Terima kasih Tuhan
Kerana mengejutkan segera
Ketika aku terlena dalam alpa

Terima kasih Tuhan
Kerana menunjukkan hala
Ketika aku tersesat dalam kembara
Terima kasih Tuhan
Kerana menyedarkan hamba
Ketika aku terleka dalam suka

Terima kasih Tuhan
Kerana mengingatkan semula
Ketika aku terbabas lupa

Terima kasih Tuhan
Terima kasih Tuhan
Jika tidaklah kerana ehsan rahmatMU
Hanyut aku lalu karam di lautan nafsu.

OLEH: Ehsan Jamilly, Parit Keroma, muar
11/06/09

0 ulasan: