? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?
zwani.com myspace graphic comments

Selasa, 31 Mac 2009

TABAHLAH WAHAI HATI...


SOLEHAH WOMEN...

smiLe TiMes oF tRouBLe

GaThEr StRenGhT fRoM doA

anD

Grow BraVer by IstiGhfaR anD soLaT

"muslimah as a source of inspiration"


Kata-kata itu sentiasa menjadi pemujukku kala aku kesedihan dan kemurungan..

Duhai kekasih, sesungguhnya Engkau lebih mengerti apa yang terjadi..

dan aku sendiri tidak mengerti mengapa aku terlalu sensitif untuk kata-kata itu...

Hampir bergenang airmata ini tika mendengarnya..Tapi kutahan sebak di dada.

Tersirap darah di hati hampir melonjakkan rasa benci...Sedangkan sebelum ini dinding kesabaranku amat menebal sehingga aku 'buat tak tahu saja, asalkan mereka bahgia"...

Tapi kala ini sedihnya sangat menggoda jiwa..istighfar aku...mungkin kerana diungkitnya apa yang aku ada..yang aku tak mampu capainya seperti orang lain yang lebih bijak dan mantap dari aku..dikatakannya dia mengetahuinya apa yang aku alami...

Selamilah sedih hatiku ya Allah..Ku tahu kau berikan dugaan ini supaya aku semakin kuat, kuat dan terus kuat..

Sesungguhnya dia tidak mengetahui sejauh mana aku dapat bertahan sehingga tahap ini..dan Sesungguhnya Engkau amat mengerti dan memahami...dan sesungguhnya Engkau juga lebih mengetahui mengapa berlaku' itu dan ini' sedangkan dia hanya tahu 'ini' sahaja...Mengapa aku harus beratkan apa yang dia kata..sedangkan bukan aku saja yang tersilap ketika itu, bahkan orang lain lebih teruk,tapi kerana aku ini berada di hadapan, aku menjadi tempat teguran..tapi tegurannya amat menusuk ke hati ini..Ampuni aku ya Allah..ampuni aku kerana tidak dapat melakukan apa yang dia inginkan..ampuni dia ya Allah..kau murahkan rezekinya kerana dia telah banyak membantuku sehingga tahap ini...aku hormatinya...

Airmata ini terlalu laju untuk kusapu, biar dia kering sendiri...dan untukmu hati kecil..."Tabahlah wahai hati..."


Sesungguhnya Allah SWT ciptakan setiap perkara penuh dengan hikmah..

dan mehnahNya

untuk menguji sejauh mana keimanan hambaNya dengan pelbagai musibah

Sebagai tanda cinta kepada hambaNya yang penuh karenah

Cinta sejatinya cintaNya RABUL MAGHFIRAH...

secebis coretan tazkirah buatmu wahai diriku...

0 ulasan: