? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?
zwani.com myspace graphic comments

Jumaat, 27 Mac 2009

SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH HARAPANKU...

Bersama kaunselor LPPKN, KL...interview untuk Program Perkhidmatan Kaunseling

Semalam masih terasa keletihan berjalan ke rumah seorang sahabat. Hari ini kelam kabut aku memprintkan laporan tempat praktikal yang masih belum disettlekan. Juga sekeping kertas result seorang kawan. Gangguan teknikal di UMSISWEB pula menjadi masalah kelambatannya. Lantaran 'benda alah' ini, aku terpaksa hadkan aktivitiku menjadi fasi seperti sebelumnya.
Aik?? ke mana tudung labuhku berwarna biru? (baru teringin memakai jubah lusuh biruku itu) Hitam kegemaranku pun tiada??? Ke mana menghilang? huhuhu Takkan tertinggal kat rumah kut..hohoho..Rasanya dah packing siap-siap sebelum bertolak ke kota cinta manusia ini. Hm....
Sesampai di fakulti, bergegas ke bilik Dr untuk urusan tempat praktikal. Dr busy pula..Owh...Menuju pula ke bilik Prof di menara pendidikan. Kata assistannya "kalau Prof tak balik-balik maknanya tiadalah dia dua tiga hari ini" hohoho..Hmm, susah benar untuk berjumpa Prof ini, mengalahkan menteri sahaja. Pergi menyelia barangkali.huhuhu
Sementara menunggu Zuhur, mencari sesuap rezeki di tempat biasa kafe kegemaranku sebelum melangkah panjang ke office untuk mengambil slip exam.
Setelah perut kenyang, melangkah laju ke surau KPS lalu sesudahnya kembali ke office. Siap urusan di sana..TIba-tiba...
Ha??!!! dimana plastik yang kuletakakn kertas A4 beserta slip-slip keputusanku dan juga borang penting praktikalku??
huuuu..haru biru...Tapi dalam hati aku yakin 'dia' masih ada di mana-mana ku singgah tadi. Kuat benar hati mengatakan bahawa 'dia' kutinggalkan di atas meja makan. ya Allah..hanya padamu kuharap perlindungan..(n_n)
Bertanya pada kakak di kaunter tapi jawapannya... hampa. bergegas ke surau pula..juga hampa..kembali ke kafe lagi..tunggu..dan tunggu...kutanyakan pada seorang pelayan di situ..Alhamdulillah...Allah selamatkan 'dia'!!! Mujurlah rakan abang tadi menyimpannya di dalam almari pinggan.
Alhamdulillah, kubelek semula..

Terpampang nama Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah..
HARAPANKU..kutarik nafas lega...Senyum.Awal lagi Kau sudah uji aku ya Allah. Belum lagi melangkah ke sana nanti..SEBELUM DIUJI, KUMOHON DIKUATKAN HATI INI...amin..
5.25pm 25/03/2009 depan library kebanggaan

0 ulasan: