? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?
zwani.com myspace graphic comments

Rabu, 18 November 2009

ROMANTIK HALAL....

Susah dimiliki..payah dijaga...mencari Soleh memimpin dunia...menjadi Solehah menuju Syurga...
Demi Cinta Suciku..Demi Tulus Kasihku...

semalam penat aku menulis laporan pada petangnya, aku melangkah dan berdiri di tepi tingkap....menghirup udara lepas..

Terpandang aku pada sepasang dan sejoli kekasih. Kedua-duanya duduk di atas topi keledar di bawah flat perumahan itu. Sang arjuna itu memgang polistirena berisi makanan.Nasi berlauk nampaknya kerana sang puterinya memegang bungkusan lauknya.

sang arjuna menyusun nasi di ditangan lalu disuap pada sang puterinya yang sedang menanti...MasyaAllah..romantik sungguh..Bahgia nampaknya....Aku tersenyum..

Tapi..

Astaghfirullah al azim...lagaknya bukan macam sepasang suami isteri begitu bukan? Lalu romantik itu hilang kerana tidak halal...Aku tersenyum...terfikir...dan mengeluh...Anak-anak muda zaman sekarang. Ilmu setinggi bintang di langit, tetapi agama diletakkan di bawah tapak kaki barangkali...Akal tak lagi mengawal nafsu, tetapi nafsu mengawal akal dan merajai hati..

Terbayang aku..Pada diriku sendiri. Aku pernah mengimpikan akan makan dari tangan seorang lelaki yakni suamiku sendiri, dan suamiku makan dari tanganku..Ya Allah...Alangkah bahgia jika dapat meniti saat-saat romantis itu...Allahuakbar,andainya itu dapat kulakukan, pastinya Allah akan melimpahkan kasih sayangNYA kepada kami.dan kami bisa jadi pasangan yang romantik. ROMANTIK HALAL

11.20 pm/28/17/09/umahmelewar/atastilamtompang...

1 ulasan:

ummu_humaiirra berkata...

assalamu'alaikum..

mabuk cinta halal???...hehehe..moga memperoleh zauj yang dapat membimbing nti ke jalan kebenaran..Alangkah romantikanya andai bercinta hingga ke syurga..