? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?
zwani.com myspace graphic comments

Khamis, 30 Julai 2009

Di Sini cintaku berlabuh...PSA...

Dulu... Dulu, Logo Um..asal nak buat assignment..carik logo Um..sekarang, logo baru pulak..tiada lagi warna biru, Kini sudah berganti baru dihatiku..PSA..POliteknik Sultan salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.
Dah agak lama tak update blog. Sekarang busy, tapi ambil mood kejap. Sementara masa masih ada. Kumasih ingat lagi saat mula-mula melangkah kaki ke PSA ini bersama fail dan surat. Berulangkali juga sebeeum didaftarkan masuk secara rasminya pada 6 Julai 2009. Dan esok akan tamat bulan Julai..Kadang-kadang rasa menderita menunggu masa berlabuh di muara. Selama empat bulan berada di sini perlbagai perkara aku belajar, pengalaman datang silih berganti..Begitu juga dugaan dan Ujian. Alahmdulillah..Aku masih stabil menempuhi segalanya. Cuma kadang-kadang kesihatan ini cepat sangat terganggu. Apatah lagi sudah 3 minggu aku bekerja tanpa henti. Setiap hari cuti ada sahaja kem yang mahu diuruskan. Inilah dunia kaunselor. Itu tidak termasuk lagi sesi-sesi kaunseling yang bagai sudah memenuhi jadual sehingga terpaksa aku hadkan sekadar empat sesi sahaja dalam sehari. Penat memnag penat. Tapi inilah dunia. Bukan syurga, terniat sahaja sudah berada di depan mata.
When we change our thinking, We change our belief...
When we change our beliefs, we change our expectations...
When we change our expectations, we change our attitude...
When we change our attitude, we change our behaviour...
when we change our behavior, we change our performance...
When we change our performance, we change our life
Cikgu Shamsul, pegawai Kaunseling yang amat aku kagumi selalu mengulangi kata-kata ini. Sebagai penyelia ku di sini, sebagai ayah, sebagai ketua..dan segala-galanya...tanpanya, aku mungkin tidak dapat singgah dan berkhidmat di sini...Terima kasih Cikgu..Puan Sakinah..Hasnan ( S/U PRS), adik-adik PRS yang lain juga, FamY, rafiQ, hafsyam...Apa yang penting? KERJASAMA..hehehehehe

0 ulasan: